Volg de voortgang van uw digitaal verzoek bij de gemeente via 'Inloggen klantportaal'
Volg uw verzoek of melding
Hebt u als inwoner een verzoek of melding bij ons ingediend? Bijvoorbeeld een automatische incasso wijziging, een melding openbare ruimte, een klacht of een ontheffing.
In veel gevallen kunt u dan de stand van zaken van uw verzoek of melding volgen via ons klantportaal. U kunt op elk gewenst moment in het klantportaal inloggen met uw DigiD en zien wat de stand van zaken is. U kunt ook een bericht achterlaten of een document uploaden. U krijgt een e-mailbericht als er iets wijzigt (als u heeft aangegeven dat u dat wil bij de aanvraag en/of in het klantportaal).
U kunt inloggen via de knop 'Inloggen klantportaal' op de homepage rechts bovenin.
Uw persoonlijke inlog bij de gemeente
Steeds meer producten en diensten kunt u voortaan 24 uur per dag online aanvragen. Dat is heel handig, want u hoeft daarvoor dus niet meer naar het gemeentehuis te komen. Als u digitaal een aanvraag of melding hebt gedaan, kunt u zelfs volgen hoe het staat met de voortgang van de afhandeling.
Inloggen in uw persoonlijk klantportaal
Rechtsboven op de homepage kunt u via 'inloggen klantportaal' inloggen met uw DigiD*-inlogcode. Inloggen met DigiD is nodig omdat we veilig met uw persoonlijke gegevens willen omgaan.
Controleer uw gegevens
Bent u ingelogd? Dan kunt u heel gemakkelijk uw persoonlijke gegevens controleren en aanvullen. Wilt u bijvoorbeeld een e-mail ontvangen als er post voor u klaarstaat in het portaal? Vul dan uw e-mailadres is en zet een vinkje bij “Stuur mij een e-mail”.
Volg uw zaken
Bij ‘Mijn Zaken’ vindt u alle correspondentie die u met de gemeente heeft en kunt u de voortgang zien van de producten en diensten die u digitaal hebt aangevraagd. Het is ook mogelijk om zelf documenten toe te voegen of om een bericht te sturen.
* Logt u in namens een bedrijf? Log dan in via EHerkenning. Staat u niet ingeschreven in Nederland? Kies dan inloggen met eIDAS