Uw mening telt

We werken doorlopend aan de website en onze dienstverlening. Uw mening is hierbij belangrijk!

De gemeente voert een klanttevredenheidsonderzoek uit bij:

  • De webformulieren, als u het webformulier hebt afgerond krijgt u via de website gelijk de mogelijkheid om uw klanttevredenheid in te vullen.
  • De website, door te klikken op een smiley aan de rechterkant van een webpagina, er volgt dan een korte vragenlijst.
  • Een zaak of melding (denk bijvoorbeeld aan een melding openbare ruimte of het aanvragen van een vergunning) u ontvangt een mail met de uitnodiging voor het klanttevredenheidsonderzoek als de zaak of melding is afgerond.

Wat doen we met uw reactie?

We stellen het op prijs dat u de tijd en moeite neemt om het onderzoek in te vullen. Door aan de slag te gaan met de verbeterpunten zorgen we voor een kwaliteitsverbetering van onze formulieren en dienstverlening.

Kleine aanpassingen kunnen we snel doorvoeren. Grote aanpassingen kunnen wat meer tijd in beslag nemen. En soms kunnen we door technische redenen feedback niet meteen verwerken.

Persoonsgegevens

De klanttevredenheid voor de webformulieren en website is anoniem in te vullen. De klanttevredenheid bij de afronding van een zaak of melding is niet anoniem.

Heeft u een vraag gesteld in het opmerkingenveld en wilt u hier een antwoord op? Neem dan contact op met de gemeente via 040 263 1631.